Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 25
Image Size
9.4 MB
Resolution
1826×2632
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,485 (5 today)
Favourites
229 (who?)
Comments
57
Downloads
6
×
.:Be A Part Of Something Bigger:. by Pazumii .:Be A Part Of Something Bigger:. by Pazumii
I'm sorry I didn't upload anything the last days.... but I'm pretty busy with schoolwork >.< 
Holidays are almost over and I still have to write my essay ._.
But then I came up with this and I couldn't left this idea behind so yeah xD

Hope you enjoy :la:
Add a Comment:
 
:iconpazumii:
Pazumii Featured By Owner Sep 21, 2014  Hobbyist
Thank you! x3

And yeah, that's indeed what the picture is meant to say. I just couldn't describe it this way because I'm not this good in the english language yet. xD Thank you for pointing out :la:
Reply
:iconroses-and-feathers:
Roses-and-Feathers Featured By Owner Sep 22, 2014  Hobbyist
You're welcome :3

:hug:
Reply
:iconninjago-kai-fan:
NinjaGo-Kai-Fan Featured By Owner Aug 31, 2014  Hobbyist Artist
I think i just died. too much cute kyle pictures in one god damn day. i wanna just hug and kiss kyle right now SO MUCH- i said too much.
Reply
:iconpazumii:
Pazumii Featured By Owner Sep 1, 2014  Hobbyist
I'm glad you like it! x3 Thanks, haha~
Reply
:iconninjago-kai-fan:
NinjaGo-Kai-Fan Featured By Owner Sep 1, 2014  Hobbyist Artist
lol 
Reply
:iconshy-emily:
Shy-Emily Featured By Owner Aug 30, 2014  Student Digital Artist
Kinda reminds me of the scene where pinkie pie was sad and another pinkie pie helped her in the smile song of My little pony. Overall great pic! :D
Reply
:iconpazumii:
Pazumii Featured By Owner Aug 30, 2014  Hobbyist
Yea I remember that episode! x3
Thank you! :la:
Reply
:iconfallenangel50:
FallenAngel50 Featured By Owner Aug 18, 2014  Student General Artist
I love, I love it, I love it!!!!! very nice I suck soooo. well yeah I like it and nice details
Reply
:iconpazumii:
Pazumii Featured By Owner Aug 18, 2014  Hobbyist
Thank you very much! ^u^
Reply
Add a Comment: